Krumlík 12.-13.10.2013

25.10.2013 08:26

Akce: Marathon

Obtížnost: WW II.

Zúčastnění účastníci výletu: Saška K1, Jana doprovod, Švejk a Kopáč C2 vet, Mates doprovod, Iva a Tarzán C2 mix a  Marťa K1 m.

Počasí: v sobotu polojasno, v noci teplo a mokro a ráno pod mrakem.

 

Když o stále stejných akcích informuje stále stejný pisatel bez fantazie, nemůže se nikdo divit, že se to nedá číst. Tak tradičně. Účast byla letos slabá, což už je vidět ze seznamu účastníků. Jirka měl něco se zápěstím, Ička studuje a Fantoci loví jeleny. Místo Ičky jsem zkusil oslovit Ivu. Iva souhlasila, vzala celou rodinu na výlet do Krumlova a při tom se semnou svezla na lodi.

            Jeli jsme až v sobotu ráno. Martin vzal auto. Načasování bylo na pohodu, tak jsme vše stíhali bez problémů, včetně registrace a příprav na start. Martin pokazil trochu start. Zapomněl si vzít číslo a musel se pro ně vracet do auta, tak že nestihl výstřel své kategorie. My s Ivou jsme spolu seděli v lodi poprvé až na startu. Jsme oba ale poměrně zkušení vodáci a tak to celkem šlo. Start se nám moc nepovedl, protože před námi došlo k velkému zátarasu. Mírné couvnutí, Ivy přitažení a klička doprava to zachránili. Pak už jen zábava. Pádlovat nás baví a teď jsme si ho mohli užívat přes tři hodiny. Moc mi nešlo řízení lodi a Ivu bolelo rameno, ale snažili jsme se. Nejdříve jsme honili Panenky. Neustále se nám vzdalovali, aby nakonec ubrali a my je před pískárnou předjeli. Doufal jsem, že jsme se tím posunuli na třetí místo. Nicméně jsme nenechali nic náhodě a hnali se dál, co to šlo. Na rechlích jsme málem zbourali jez, protože nás to trochu koplo do leva a oba jsme dostali křeče do nohou od usilovného vyrovnávání. Další jezy byli v pohodě. V cíli následovalo tradiční cpaní čokoládou, čajem, gulášem a ovocem. Čas jsme neměli nic moc asi 3:05 a proto i krásné 4 místo. Trochu mě mrzelo, že měla Iva první start bez medailové odměny. Pozitivní bylo, že jsem neměl letos puchýře. Mám ruce odřené od lopaty, takže nebylo kde je udělat. Medaili neměl letos nikdo z kamarádů. Dokonce ani Pivson. Martin jel na start pro auto busem a já se jen potloukal, krafal s kamarády a pil pivo. Když se Martin vrátil, zkusili jsme najít restauraci a navečeřet se. Po asi půl hodině bloudění Krumlovem jsme skončili v pivovaru ve Formance. Dal jsem si guláš a pivo. Přisedli jsme k jednomu Třebíčákovi a trochu s ním popili. Nakonec jsme ho pozvali na pravý vodácký večírek. Bohužel se ukázalo, že je to volič KSČm a tím u Martina skončil. Večírek byl jako vždy, zaskákali jsme si, roztrhali si trička a bylo nám fajn. Martin nechtěl triko roztrhat, ale neuhájil ho. Alespoň mu ho roztrhla holka, na mě ho rozerval chlap. Pozvali jsme na ruma Chrudoše. Spát jsme šli brzo. Noc byla teplá a trochu k ránu mokrá.

            Po vzbuzení jsme jeli na kafe, pečivo a záchod k benzíně. Doma jsme byli docela brzo. V hlavě mi ještě dlouho zněla Panenka maková, Pan bůh jsem já a některé další pecky.

Fotky: https://ko1ko.rajce.idnes.cz/Krumlik_12.10.2013