Koppentraun 6.-8.6.2014

11.06.2014 15:28

Akce: Letní pádlovačka

Obtížnost: WW IV.

Zúčastnění účastníci výletu: Moucha, Hujer, Vraník

Počasí: Tropy, slunce 30°C ve stínu.



Hujer s Mouchou mě konečně dovyvezli. První pokus o Ötz skončil jen v Mnichově bez zadního kola. Tentokrát auto vydrželo. Odjezd v pátek večer klapal jako na drátkách. Z Německa jsme zavolali na telefoní vodočet a diskutovali, kolik jsme rozuměli. Já říkal 140, což už je frkot a kluci říkali 114.

První nocleh byl na Gimbachu, kam jsme dojeli něco kolem desáté. Když je u parkoviště trubka plná, je to jetelný, co si vyneseš, to jedeš. My měli trubky půl. Tak jsme ráno pokračovali dál.

Následovala krátká zastávka na Weissenbachu, 100 m hustej creek, dál asi slušná ww III. Bohužel zase neměl vodu. Jeli jsme na Koppentraun. Pravdu měli kluci. Vodočet byl na 110 cm. V sobotu jsme jeli Koppentraun třikrát. Auto jsme převáželi stopem. Kluci se o mě na vodě vzorně starali, jezdil jsem uprostřed, ani sem se moc nebál. Moucha prohlašoval, že mám narozeniny a že můžu i spát uprostřed. Oba mají těhotné manželky, což vysvětlilo občasné sexistické kecy. Na řece jsou za tohohle vodního stavu dvě těžší místa,„Viděná“, jezdí se vpravo a „Neviděná“, jezdí se zprava do leva. Ostatní jde jet na oči. Vždycky je spoustu času a místa kde zastavit. Na vodě jsme potkali Krysy.net. Pohodová partička lidí. Pozvali nás na grilovačku, což jsme nevyužili a pak za námi přijeli na nocleh, kde jsem se opil jejich rumem a byl nejchytřejší ze všech. Nocleh jsme udělali pod lanovkou na Krippenstein. Dobré místo. Nikdo neotravoval a v stanici lanovky je i nonstop záchod.

V neděli jsme jeli stejný úsek ještě dvakrát. Jinde moc vody nebylo a hlavně se nám nechtěl ztrácet čas přejížděním. Hujer zkusil na „Viděné“ jet dřív do středu. Opakování po něm se mi moc nepovedlo. Ale projel jsem bez ztráty kytičky velkým válcem trochu víc vlevo. Moucha to vzal za mnou. Odjížděli jme něco po 15:00. V 20:15 jsme byli v Plzni. Kluci vše odřídili, za což jsem jim vděčný, protože řídím nerad. Výlet byl výbornej. Díky moc.

 

Tip pro příště: Dá se jezdit i s lodí vlakem. Celodeňka i s lodí vyjde na 5 eu. Někdy vás ale průvodčí ani nestihne zkasírovat.

Fotky: https://ko1ko.rajce.idnes.cz/Koppentraun_6.-8-2014