Hamerák 05

01.02.2013 11:02

Hamerák na poprvé. Konečně už má špunta více kamarádů a tak je možné i při absenci některých členů uspořádat akci. Takže na Hamerák vyjíždíme jen tři Jana, Švejk a já. Na místo dorážíme v 23:00 plus mínus a zajíždíme místo do kempu do rekreačního střediska, inu jsme nováčky. První cesta vede do restaurace, kde i přes pokročilejší hodinu vře zábava v plném proudu. Dáváme si jen jedno pivečko a po něm znaveni vyrážíme hledat spaní do té hrozné zimy. Mám naposledy letní spacák, přece nepotáhnu zimák, je těžkej a je v něm horko. To v letním si raděj oblékám i mikinu na nohy a noc přespím překvapivě krásně celou. Noc je jasná a proto zmrzlá, ráno je mlhavé a proto zmrzlé, ale stejně startujeme až v 11:30 a tak se v klidu oddáváme rekognoskaci terénu. Kupujeme startovné a MHD pro Švejka. Je tu perfektně zorganizovaná doprava lidí i lodí vlakem a autobusem. Vodáků na tuhle akci dorazilo moc. Jestli se tohle nahrne na vodu nebude kam plivnout. Vydáváme se zatím alespoň na prohlídku tratě. Prohlížíme stupně a hodnotíme to středně obtížně, jen jedna kaskáda vypadá na adrenalin, ale stejně po rozebrání termínu adrenalin, zjišťujeme, že ho nezažíváme nikdo. Švejk tvrdí že četl, že to je něco v podvědomí co tě vyhecuje v krizové situaci zabrat a zrychlit a dokázat co normálně nedáš. On říká že v krizi naopak ho cosi svazuje a já tvrdím že v krizi se mě zrychlujou jenom střeva a tlustý nejvíc, Jana ani nevím co plácala. Na start už máme tak hezky jako nebylo ani v srpnu a tak v klídku startujeme a hrnem si to k hrázi. Hráz díky spolupráci překonáváme rychle a bezpečně. Pod hrází zkouším zkušebně najet do proudku co jde s hráze a hned zjišťuju že s novým pádlem se zvedá o něco hůř než z raftovým, ale že voda je teplá. Branky mě nikdy nešli a tak je projíždím jak mě napadne a některé i opačně. Snažím se fotit, ale moc se mě nedaří, málo světla a všechno je mázlý. Pod 4 kritickou kaskádkou dáváme malé zastavení a pozorujeme jak vodáci krysí, asi tak každá 4 loď zaplave a žabáci loví a loví. Jeden starší vodák prohlásí po vytažení od záchrany vtipnou větu:“To bylo špatný já jdu znovu“ a žabák to komentuje,“jasně, já se tady nudím“. Pak už je to jenom dvojka a svezení až do cíle. V cíli si dáváme chleba se sádlem a pivo zdarma, ale holky to točí nějak špatně a tak se nedá pít, škoda. Švejk jede pro auto přistaveným busem, a my si dáváme polívčičku a pivečko na sluníčku a po jeho doražení a Švejkovo příjezdu balíme lodě a pelášíme k domovu. Okoukli jsme to a příště jedem na celej víkend a ve více lidech a použijem vláček a půjdem na country bál a bude to fajn.