České Budějovice 21.-23.8.09

19.04.2011 15:37

 

Akce: Raftové závody

Obtížnost: WW III.

Zúčastnění účastníci výletu: Kopáč, Švejk, Ička, Tarzán, Míra

Počasí: V pátek krásně, v sobotu hnusně pršelo a to doslova a byla zima a v neděli zase celkem slušně.

 

Opustili jsme zaměstnání brzo a tak jsme stihli ještě večerní trénink. Mě nabírali kamarádi ve Strakonicích na nádraží. Vezl jsem sebou i nějaké věcné ceny pro závody od sponzora Stock Božkov. Dostali jsme za to malou pozornost od HANACE a tak se můžou těšit na další pomoc, budouli mít zájem. ČD mě zpestřili cestování jednou výlukou a tak jsem měl mírné zpoždění a vytahané ruce od krabice s cenami.Trenink byl tradičně nic moc, ale důležitej, protože na proudící vodě jezdíme opravdu málo. Na háčku se vystřídala Ička s Mírou. Po treninku jídlo, hospoda a nějaké to pivko. Strašně nás žrali komáři a tak jsme se postupně přemístili ze stanu u kanálu až do restaurace. Spát jsme šli cca kolem desáté do Mírovo stanu. Ička si dala širák, protože se jí ve stanu zdálo horko.

Sobotní start byl dost brzo. My jsme startovali s číslem 14 už v 8:45. Trať byla celkem technická. Nejhorší byla asi vlásenka pod kolovadlem. Jeli jsme ale vše na přímo. Po menším motání jsme ji dali na R čistě, tak že jsme měli jen jeden šťouch od válce, nicméně čas nebyl nic moc. Hodně favoritů se v kolovadle zvrhlo, a nebo dalo 50. Po prvním kole jsme byli na pěkném 12 místě. Na druhé kolo jsem kamarády ukecal ať zkusíme to Rko obráceně, nebyla to dobrá volba, protože nás to spláchlo trochu jinak, než jsem čekal a byla s toho 50. Škoda, protože vršek se nám povedl o něco líp, než v první jízdě. Nakonec to stačilo na běžné 23 místo. Takže žádný úspěch. Šli jsme se potom projít na tradiční globusovou sekačku v housce a koupit nějaké vínko na večer. Pak jsme si ještě trochu zazávodili, protože nás pozvali Kapličtí na hlídku. Jen nám sebrali Ičku a dali nám místo ní Báru. Nicméně jsme zajeli výbornou čistou jízdu a jen ta vlásenka v kolovadle nás zase trochu potrápila. Jenže celá hlídka měla 75 trestnejch a tak jsme brali smutné 6 místo. Tak nějak jsem si myslel víš, když se nám to tak povedlo a byli jsme jako nejslabší. Snad jestli nás pozvou někdy příště, bude to lepší. Následovala Matračkiáda a má tradiční účast sponzorovaná kamarády. Letos jsem ale nedosáhl ani na třetí místo jako posledně. I když Švejk mě neustále favorizoval. Pak jsme si ještě trochu pojezdili, než Albi s Bubou sundali brány. K večeři bylo maso za stravenky a víno z Globusu. Večírek se docela povedl, zvlášť když náš stůl navštívil Walda s třílitrovkou rumu.

Ráno bylo kalné. Počasí se sice vylepšilo, ale moje hlava bolela a navíc jsem si přeležel ruku, že mě ještě teď brní prsty pravé ruky na klávesnici. Sprint byl vcelku normálka. Druhá jízda o 3 vteřiny lepší, což není málo, stačilo to jen na 28 místo po prvním kole. Určitě nás ještě někdo dal v druhém, takže to bude asi bez bodů.