Čerťáky 28.-29.8.09

19.04.2011 15:37

 

Akce: raftové závody sjezd R4 a špunty

Obtížnost: WW III.-IV

Zúčastnění účastníci výletu: Švejk, Tarzán, Kopáč, Míra, Ička a hostující Fantoci, Klacek, Míša a řídící a fotící Láďa Král.

Počasí: v sobotu pršelo půl dne a celkem byla i zima, v sobotu nádherně, Jasno slunečno.

 

            Kamarádi mě nabírali opět ve Strakonicích v cca 7:30, jako posledně. Při cestách na jih je to pro mě nejvýhodnější, protože nemusím vstávat tak brzy. Jeli jsme opět peugeotem 4007 od Kopáče ze servisu, jeto velký vůz, tak jsme byli v pohodlí i my tři v zadu. V Loučovicích jsme zajeli nejdřív na presentaci, poradu jsme letos nestihli. Pak jsme museli zajet pod hráz pro raft, který měli půjčený slalomáři. Zrovna se chystali na vodu, nechali jsme je dojet do Loučovic a zatím se převlíkli do vodního a počkali u garáží. Treninková jízda, ve složení Kopáč, Švejk, Ička, Tarzan, se nám celkem povedla, jen na Okně nás to neuvěřitelně zastavilo a zalilo vodou, škvíra byla bez problémů a Rozřazovák na schodech jsme dali správně pravou stopou a celé schody pěkně po pravé straně. Diskutovali jsme jak jet při závodě Okno a chtěli jsme se někoho zeptat, ale nějak jsme to nestihli. Pendla nám udělal Míra. Bylo to akorát na čas. Měli jsme startovní číslo 14. Nějak mě při trenikovce začalo praskat v pádle a tak jsem si přidělal na záď náhradní, které pak Švejk s Kopáčem celou cestu přehazovali, aby je netlačilo do zadku. V závodě se nám Okno povedlo, chce to rozmakat a mírně z prava do leva a odlehčit levej válec. Jinak bez vážnější problémů, jen na schodech jsme trefili kámen pod druhým stupněm. Pod schodama se na nás už tlačili WD, ale nějak nás stále nemohli předjet, i když jsme se jim snažili uhnout ze stopy. Dokonce už měli i nějaké poznámky. Jeli o kovy, to se nechá pochopit. Dlouho jsme byli na pěkném 15 místě, ale nakonec jsme spadli na 20, což bylo asi tak dvě místa za tím, kde bych chtěl aby jsme byly, snad příště. Míra nás při závodě fotil na Škvíře a tak máme i hezký obrázky. Po závodě jsme šli svézt turisty, i když Klacek s Fantocim jsou zkušení borci, ale my to tak říkáme. Pohodová jízda, jen na schodech jsme zůstali vyset na obligátním kameni pod druhým stupněm a málem jsme se vysypali, ale byla to jen chvilka a oko diváka se alespoň pobavilo. Další jízda byla až od slalomky. Jel raft ve složení Švejk, Ička, Míra, Míša a kajaky Fantoci, Klacek a C1 Tarzan. Kopáč s Láďou přejížděli autama. Míša jela jen pod papírnu a tam ji vystřídal Kopáč. Klacek taky končil pod papírnou, protože na schody se stále necítí, pokora je správná, ale dle mého na ně má. Měli jsme alespoň dostatek řidičů na převoz auta do cíle. Před papírnou jsem si zkusil, jaké to je na startovací rampě a je to celkem rychlost. Nějak se mě ale na singlu nedařilo a zvedal jsem už na Papírně. Další zvedání bylo pod Oknem, kde jsem si dal pěknej kotrmelec na zad. Zvedl jsem, ale spadla mě částečně šprajda a začínal jsem se potápět. Stačil jsem zaparkovat mezi břízky u levého břehu a vylézt na břeh. Loď mě podržel nějaký duchapřítomný pán a moc jsem mu poděkoval. Nebyla to krysa, ale veverka. Fantoci, vida mě bojovat mezi stromy, zvolil operativně pravou stopu, i když jsem mu kladl na srdce, že se pak jede úplně vlevo. Nějak to tam procedil a nalákal za sebou ještě jednoho nešťastníka, kterej tam měl větší problémy. Já se rychle vylil a nasedl, abych záhy zjistil, že mám uvolněný list pádla. Vytvořil jsem ho 4 dni před víkendem z listu Robson od táty a darované žerdě od Páji Sikyty. Nebylo ale dobře udělané. Rychle jsem to zase hrnul ke břehu a naštěstí měli v raftu náhradní pádlo. Míra mě obětavě půjčil své a pádloval s náhradním TMP, které nebylo nic moc. Vemeno kozí bylo dobrý, ale Vemeno kraví jsem hopnul moc do leva a dal dalšího Eskymáka. Nebyl dobrý den. Škvíru jsme obnesli. Schody jsme jeli pravou stopou přes rozřazovák a oba i raft na pohodu. O rozřazovák byl opřený nějaký pulsar, ale všichni se mu vyhnuli. Fantoci si jen stěžoval, že pod prvním stupněm, byl trochu dýl pod vodou. Pod schodama si zajuchal a jelo se do cíle. A to je konec dramatu. Uklízení, převlíkání a Plzeňský k domovu a my do kempu ve Vyšším Brodě. Počasí se začínalo lepšit. Večer jsme zašli na pizzu do Dvora a pak procházkou kolem Karlovo kapličky a zmrzliny, do klášterního parku na jazz. Chtěli ale 40 Kč za osobu a tak jsme šli k Hastrmanovi na pivo. Chtěli jsme na party, ale ve v kempu bylo mrtvo. U Hastrmana byl Zabiják a Grofi a tak jsme dali 3 až 4 piva. Grofi mě domluvil s Karlem půjčení Špunta na neděli na Čerťáky a tak jsem se celkem těšil.

            Ráno jsme měli sraz 7:45 na mlejně u Ouředníků. Byli jsme tam přesně podle domluvi a Grofi taky. Naložil nám loď a sebe a jeli jsme na horu. Grofi vystoupil u Mahoušovo garáže a že máme počkat pod slalomkou. Čekali jsme dlouho, dali jsme si kafe a štrúdl a koukli na slalomy a stále čekali. Už jsme byli rozhodnuti, že na ně kašlem a začneme se převlíkat, protože do startu sjezdů byla už jen půl hodina. Najednou se přihnal Mahouš, že jsou připraveni a že na nás počkají níž. Tak jsme se převlíkli a vyrazili. Špunt se choval celkem poslušně, jen mě byl o číslo větší a vrtěl jsem se v něm. Švejk říkal, že vypadám jak vosa na bombonu. Není tak obratný jako Delirko, ale zase projede mnohem víc. O Železňáku jsem ani moc nevěděl, Papírna byla taky úplně zadarmo i se závěsem v pravém vracáku, Okno jako nic. Pak kamarádi zjistili, že jim uchází raft. Než dojeli pod Kozí Vemeno měli prázdnej levej bok a tak museli končit. Lesem to měli s rfatem na silnici co by kamenem dohodil. Já jsem dohnal kluky, kteří na mě čekali pod Kravým vemenem a hnali jsme se ke Škvíře. Mahouš hecoval, ale nakonec jsme všichni obnesli. Na Schodech měl domluvené Grofi focení, tak jsem zvědav, co s toho bude. Schody na špuntu byli opravdu bez problémů. Jinak už nic k zapsání, jen asi 50 metrů před cílem jsem se nějak seknul o kámen a dal eskymáka. Bohužel zrovna v místě, kde nebylo moc vody a tak jsem si trochu odřel palec. A to je opravdu všechno. Kamarády našel na silnici Zabiják a tuším Kopáče odvezl na start a tak jsem nemusel v cíli ani moc čekat. Stejně bylo opalovací počasíčko. Špunta jsme odvezli Karlovi domů a on nás provedl po svém hradě a nabídl nocleh na příště. Myslím, že ho určitě využijeme. Odjížděli jsme hrozně dlouho a tak jsem nestihl fotbal, což hodně lidí dost rozčílilo, asi mě vyloučí. Škoda slov. Nádhernej víkend bez úrazů.