Vydra 18.5.2014

18.06.2014 12:10

Akce: povodňový výlet

Obtížnost: WW II.+

Zúčastnění účastníci výletu: Fantoci, Marťa, Vraník

Počasí: deštivo, ale celkem teplo

Sjížděný úsek: Modrava – Antýgl 4,5 Km

 

Po suché zimě konečně sprchlo. Vydra se dostala nad 10 kubíků. Domluva byla překvapivě kvalitní a rychlá. Odjezd byl brzo ráno 7:00. Marťa a já jsme měli sraz normálně na ČOV. Fantoci byl v Luhově, a tak jsme jeli, jako kikoti, z Plzně na Šumavu přes Luhov. Jo, ten nad Hracholuskama. Marťa na to kejv, tak co se dá dělat. Příště nejedu, protože poměr 7 hodin v autě a hodina na vodě je fakt špatně strávenej den. Auto jsem převezl dolů na Antýgl já a zpět se vrátil stopem s jinými vodáky. Voda to ale byla hezká. Spíš taková krajinovka. Jsem si představoval, že to víc sype. Kubíků bylo dost, tuším asi 14, a tak jsme si mohli sjet i úsek pod rechlema. Marťovi nějak pořád teklo do lodě? Měl se Saltem premieru a snad ne i dernieru. Po čase doma zjistil, že loď je prasklá. Když jsme balili na Antýglu, tak už slabě poprchávalo. Kluci spěchali za sportem a tak jsme druhou jízdu zamítli. Vůbec mě to nemrzelo, protože počasí stálo za prd a voda taky nebyla co jsem čekal. Jenže když jsme odváželi na startovací místo kamaráda z Unionu, uviděl jsem na parkovišti Hujera s Mouchou a dalšíma vodáky. Oznámili mě, že to jedou celý a že se mám přidat. Už jsem na to skoro přistoupil, ale pak strach ze zelených zvítězil. Navrhoval jsem, že se na ně alespoň podíváme, ale házená a fotbal nepočkali.

Z výletu mám rozporuplné pocity.

 

Pro příště: Poměr auto voda musí bejt lepší. Nabídky Hujera se neodmítají. Vykašlat se na házenou a fotbal, protože se stejně nehrálo.