Velikonoce 9.4.2012

16.04.2012 15:35

Akce: Folklorní

Obtížnost: WW VI.

Zúčastnění účastníci výletu: Švejk, Ríša, Honza, Tarzán

Počasí: slunečno, ale zima

 

Letošní velikonoce se vydařili. Nepodcenili jsme přípravu i kravatku jsme oblékli a košíček vzali, tak že se vše podařilo. Sklo nosíme vlastní už dávno a hlavně co nejmenší. Ráno jsem si dal talíř teplé polévky a do auta si připravil minerální vodu na zapíjení. Žaludek alkohol ustál bez odkládání a ani hlava se moc nemotala, jen koeficient vtipnosti šel nahoru.

Seznam navštívených:

  • Jiřina Vránová
  • Maři Boubelová (se snachou)
  • Kopáčovo Vlasta
  • „Zahradník“ v Holíšově (nepřítomni)
  • Ička
  • Wendlojc mladý
  • Wendlojc starý, Tomanojc
  • Petr Bílý (nepřítomni)
  • Všetečkojc
  • Paumerojc
  • Jitka
  • Iva
  • Babušíkojc
  • Komikojc
  • Veronika
  • Monika (nepřítomna)
  • Dáša (nepřítomna)
  • Pazourojc
  • Sobotníkojc
  • Vrbojc

Jestli si ještě někdo někoho pomatuje, ať doplní, já už nevím.

Vzhledem k přestupnému roku jsme očekávali mírný odpor, ale nikde nebyl, jen Saška se snažila o držení tradic s hadicí, ale Švejk ji s nasazením vlastního oděvu spacifikoval.

Nikde jsme neprovedli výraznější fopá. Na příští akci by bylo dobré ještě hned ráno secvičit nějakou scénku na pobavení hostitelů, abych furt nemusel vyprávět jen já svoje rádoby vtipné historky. Že jsem vtipným, si stejně myslí jen moji kamarádi z vody.

 

Letošní koleda:

Já jsem malý koledníček, koledovat neumím.

Tak mi dejte flašku rumu, ať tu dlouho nečumím.