Trnávka 17.-19.6.2011

01.02.2013 09:08

Akce: raftové závody slalom sprint

Obtížnost: WW III.

Zúčastnění účastníci výletu: Švejk, Tarzán, Míra a Kopáč

Počasí: sobota jasno teplo, později bouřky, hlavně v sobotu večer a taky neděli dopoledne.

Vodní stav: Akorát jako vždy a hlavně teplé vody

 

 

Letošní první slalomy, když nám Troja nevyšla. Odjezd byl v pátek hned, jak to šlo. Kluci mě nabírali Kopáčovo předváděcím vozem v Plzni na poslední benzině na Rokycanské něco po 15:00. Dálnice byli dost neprůjezdné a tak jsme dorazili na Trnávku déle, než jsme čekali, ale Kopáč použil netradičně oficiální sjezd na 75km Hořice a tak jsme 4 tréninkové jízdy naštěstí stihli. První byla hodně smutná, ale postupně se to lepšilo a tak jsme na sobotní závod docela odladili formu. Bohužel stále řešíme takové elementární záležitosti, jako kde se zaklonit, kdy pádlovat dopředu, kde udržet raft od břehu, kde odlomit, a tak podobně.

 

 

Na večírku jsme tradičně potkali Káju Trojáka a tak jsme příjemně poseděli.

            Do startovní listiny jsme byli nalosováni až do druhé skupiny a tak startujeme něco po jedné hodině a tak máme spoustu času načíst trať a okouknout konkurenci. Trať byla celkem těžká, a pomalá, což nám vyhovuje. Zvolili jsme i správnou taktiku, ale ukázala se naše nesjetost. V první jízdě jsme projeli vše klíčové, ale podcenili jsme nájezd na naprosto triviální povodu 8 pod bazénem a přesto stačilo, abych ji já odhodil hlavou, ale nezvládl jsem to a tak ji odhodil švejk rukou a bylo to za 50. Druhou jízdu se nám už nepovedla klíčová kombinace vlásenka 6, povoda 7 a bylo to zase za 50. Na konec s toho bylo myslím hezké 24 místo, protože od 18 místa tuším měli všichni 50. Po závodě jsme šli na Kocandu na jídlo, dal jsem si výborného pstruha na másle, aby se mě běželo zlehka na králi kryse, kam mě kluci tradičně přihlásili. Měl bych dostávat senior cenu, protože jsem určitě nejstarší, kdo se v Trnávce trápí. Nakonec s toho bylo pěkné třetí místo, protože kluci s Havlíčkova brodu běhají jak zajíci a pijou jako krávy. Ale jsou fér a tak jsme i ochutnali kus dortu, který byl mimochodem výborný. Večer pokračoval večírkem a tradičně s Trojákem to stálo za to. Kopáč mi ještě koupil flák kýty a tak to byla spíš přežíraná než opíjená. Nicméně v opilecké píše jsem Kájovi slíbil, že ho kluci svezou místo mě na Lipně, snad nepřijdu o stálého fleka v posádce. A taky jsme mu slíbili, že když budeme někdy shánět, náhradníka oslovíme prvně jeho. Umí ale pádlovat bohužel jen vpravo, takže variabilita nic moc. Nalákal nás taky na turistickou akci na Ukrajinu. Vypadá to zajímavě, ale myslím, že rozhodne cena a zaneprázdněnost a nejspíš asi nepojedeme.

            V neděli jsme bohužel vstali trochu dýl a tak se nám nepodařil ani pokus o protlačení se do první skupiny a musíme čekat až na odpoledne. Uděláme si alespoň geocachingovou procházku a slovíme dva cache přímo u kláštera. Sprint se nám docela povedl, jak je vidět na naprosto vyrovnaném času obou jízd, který se liší o necelou vteřinu a bylo s toho opět místo někde okolo 24. Rychle balíme a cestu domů jsem celou prospal.

 

Na příště:

  • Musíme konečně začít trénovat a myslím, že nic jiného než krátké sprinty pro nás nemají na voleji cenu.
  • Švejk by měl najít moji registraci.