Trnávka 05 18.-19.6.05

01.02.2013 11:05

Letos vyjímečně jsme vyjeli už v pátek večer a také poprvé letos s Vitáskem. Jeli jsme jen 4 Švejk, Kopáč, Vitásek a moje maličkost. Opět jsem se ulil z nakládání, protože mě nabírali tradičně na benzíně na konci Plzně. Zašel jsem si alespoň koupit něco k snědku do TESCA a byl na místě 15 minut před srazem ve 20:30. Cesta byla fajn, protože jsem si koupil lahvinku „Burgundského“ a tak jsme přijeli na kanál už příjemně naladěni. Zapojili jsme se do už hezky rozjetého večírku a tančili za doprovodu pohádkových melodií a českých hitů. Když jsem ulehal tak tuším trochu kapalo, ale mrtvolák v kombinaci se stromem je prostě fantastickej, už ani neumím postavit stan.

            Druhý den začal větrně a zaplať pánbůh slunečně. Dopoledne jsme se dlouho váleli, až jsme prošvihli prezentaci, ale protože naše 500,- se jim hodila tak nás přijali. Dokonce to asi bude mít výhodu, protože i když jsem to přehlásil, tak jel Vitásek jako Fanda a tudíž jsou body naše, nebo to jenom nepřepsali a pak ne. Necháme se překvapit. Pak jsme se šli podívat,jak jezdí naši zdatnější kolegové, protože my startovali až ve 12:30 mezi netáhlama. Dopoledne jelo prvních 20 posádek, cizinci a ženy. První jízda se nám celkem povedla, až na nájezd do protivodné 4 a trochu pomalé tempo, nějak jsem se nemohl s Tomášem shodnout. Druhá jízda byla katastrofa, měli jsme tuším 120 trestných, protože už se nám nepovedlo najet 1 a 2 taky vzala za své. Tak jsme si alespoň vyzkoušeli zbytek trati. Nakonec nás potkalo štěstí a dole byla utržená branka a tak se od čísla 41po číslo 45 startovalo znovu. Naše druhá  jízda byla už podstatně lepší, jen jsme dost obouchali tuším 25 sekund. Něco docela zbytečně, třeba já do 11 mlátit nemusel. Nicméně výsledný čas byl díky rychlosti lepší než první čas, ale zůstali jsme na svém 18 místě. Pak jsme ještě trochu potrenovali a kdybychom měli ještě 4 pokus, tak by to bylo možná ještě lepší. Pak jsme si dali orientační sprintík a pak už došla voda.

            Po závodě jsme se vypravili na klasickou procházku do cukrárny na zámek na fantastický klášterní ležák. Dal jsem si ho letos jenom já a byla to lahoda. Po cestě zpátky jsme lovili holuba na břehu řeky, ale byl moc rychlej, asi poštovní. Pak jsme zašli na Kocandu a dali si něco malého k snědku. Tak mě napadá že tyhle zápisy musí bejt dost podobný, protože nikdy nic moc jiného neděláme, Klášter, cukrárna, pivko, Kocanda,jídlo a zpět. Po návratu zpět akorát ohlásili akci 1600 kousků zdarma a tak se lilo a lilo.

Od 20:00 začala prezentace Krále Krysy. Zaprezentovaný závodník dostal číslo na ruku a kelímek s číslem a plechovkou  zubra. Přihlásili se i někteří Japonci a Rakušané, pochybuju, že tušili k čemu. Někteří dobrovolníci byli k prezentaci odneseni nedobrovolně Vitamínem Zdéňou. Na 20:30 byl naplánován start závodu v kanalingu, První Mistrovství České Republiky. Došel jsem si pro přilbičku a boty do vody a slíknul jsem se do trenek a odebral se na start. Tam už bylo pěkně husto, tuším tak 30 lidí a na startovním roštu na mě zbylo místo až v třetí řadě asi tak. Nalili jsme si každý svého zubra a připravili se ke startu. Pravidla jsou jednoduchá, doběhnout do cíle a tam doplnit vylité pivo vodou z řeky a kdo ho první vypije je vítěz. Ze zdravotních důvodů se předposlední pravidlo změnilo na doplnění přistaveným pivem. Stejně jsem si říkal, že poběžím abych nemusel nic doplňovat. Start byl vostrej, udržet pivo v kanále a v běhu v kelímku je dost nereálné ,a tak když jsem uběhl asi 50 metrů a viděl že taktika je zcela jiná než jsem čekal a to polejt soupeře a co nejrychleji pelášit k cíli, vylil jsem pivo na Japonce přede mnou a vyrazil. Bylo ale už pozdě a i když jsem dělal co se dalo doběhl jsem tuším až 5. A vypít ježka na ex a bez dejchání taky nejde, zkrátka jsem se neumístil, doufám že jsem se dostal alespoň do první 10.

Večírek se docela vydařil v 22:00 byl rautík a tak jsme i ulovili nějaký ten salám, řízky a jitrnice a tak podobně. Začali jsme ale moc brzo a tak jsme skončili o něco dřív než v pátek. Kluci odešli už kolem 24:00, já si ještě zatrsal, ale nebylo to ono a tak jsem v 1:00 taky ulehl.

            Druhý den zase bylo raní povalování a čekání na start s netáhlama ve 12:30. Stopu už jsme měli jasnou a tak jsme jen vegetili. Závod byl celkem dobrý, tradičně druhá jízda o něco horší, hlavně poslední vlnky bez síly nás trochu rozházeli, ale výslednej čas byl nad očekávání a skončili jsme 18 a to těsně před námi byli dvoje Japonci. Pak už jen zabalit a pelášit k domovu. Opět jsme přežili jeden víkend ve zdraví, což se nedá říct o Fandovi, který už touhle dobou trpěl s ramení kostí.

 

Pavel T. Vrána