Kamenice 22.4.06

01.02.2013 11:00

Zkrácená verze

Účastníci: stálý členi, Švejk, Tarzan, Fantoci, Klacek. Kamarádi: Jarda, Čumák, Lůďa, Vráťa, Skukum.

Doprava: Klackovo chcípavým fordíkem. Moraváci měli zpoždění kvůli přilbě.

Počasí: Nádhera, slunce, vzduch 20°C, voda 8°C

Voda: Nádhera, odhadem, protože nefunguje limnigraf na netu, asi tak 16-17 kubíků.

Krysy:

  • Klacek 1 vypečená pod tobogánem, má modřinu a loď jsem chytal až po 300 metrech.
  •  Lůďa 2, první pod schody, druhá v tobogánu, Švejk už vyndal házečku, takže si při druhé moc nezaplaval.
  • Čumák v tobogánu asi teda, nevím, protože jsem honil quadro.

Zajímavé příhody:

  • Moraváci zapomněli jednu přilbu a koupili si náhradní v Hypernově.
  • Musíme promakat záchranné akce, i když Švejk už si ulovil prvního plavce, ale mohl jich mít víc, do budoucna bych si taky vzal pytlík a můžeme soutěžit kdo sloví více.
  • Mám blbej foťák a Švejk mu nerozumí, tudíž opět nemám žádnou fotku z letu z jezu (oprava Jarda mě stihl, díky mu).
  • Když se Švejkovo Finkmeister dá dírou dovnitř na zahrádku, tak jede auto rychlejš a míň žere ( Fantociq patent)

Vtipný závěr: Byla to celkem legrace a jsme zdravý, až na Klackovo modřiny.

 

 

 

Tradiční verze

Po tradičním dohadování kdy a jak a v kolik a čím pojedem, které znamenalo asi tak deset mailů a 5 upřesnění času odjezdu a srazu telefonem, jsme se konečně dobrali k finálnímu srazu na soutoku ve Spálově v 10:00. Což nakonec úplně neklaplo. Jarda tradičně přesný , byl na místě první, my dorazily asi za minutu deset a další? Ptám se? Každý ať si zamete před vlastním prahem sám, my máme svědomí čisté jak okvětní lístky bílé lilie. A co, já budu jmenovat, Brňáci jsou ta příčina, proč jsme se dostali na vodu až ve 12:00. Vráťa si zapomněl doma přilbičku, a tak museli vzniklou situaci řešit operativně koupí náhradní v obchodním domě. Ale zase taková tragedie to čekání nebyla, bylo krásně a  stačili jsme se alespoň v klidu vypořádat s napětím v střevní oblasti a prodiskutovat stav vody. Když konečně dorazily, potřásli jsme si tlapkami a šli pádlovat. Pro Brňáky to byla první letošní voda a tak už Držkovské stupně probrali naše řady a přišla první krysa. U pomníčku jsme začali trochu zmatkovat a špekulovat, prohlížet, či jet, to je oč tam šlo. Nakonec jsme jeli, je z toho pár fotek a tuším bylo to bez ztráty kytičky, jestli to bylo jinak, se omlouvám, nejsem zvyklej sledovat tak velkou skupinu. Na jedné fotce je vlastně vidět dno Čumákovo kajaka, ale na další už je zase s kamenným výrazem hlavou hore. Fantoci zatím dole úspěšně pomáhal zachraňovat kajaka nějakým kolem plujícím. Před Prádelnou se opakovalo to samé, akorát kluci zastavili u pravého břehu, což značně ztížilo prohlížení a tím jsme se dost zdrželi, ale nebylo kam spěchat. V prádelně udělal pár fotek Jarda a já pod prádelnou. Další perla byl Tobogán. Tam se nám moc nedařilo. Když to budem brát postupně, Švejk skok couval a zvedal, já necouval, ale zase jel přes šutry před bazenem a zvedal, Fantoci si dal couvačku (foto), Vráťa jel tuším v pohodě (foto), pak první Klackovo krysa (foto), Čumák krysa, Lůďa krysa (foto), Skukum s eskymákem a Jarda tuším v pohodě obnesl. Klacek doplatil na naši nepřipravenost a dal si dlouhou rozplavbu a jeho loďka ještě daleko delší. Když řeknu 300 metrů moc se neseknu, dal jsem si je totiž sprintem po břehu a řeknu vám voda tam docela frčí. Pak se klukům (Vráťa, Fantoci) konečně podařilo kajak dotlačit ke břehu a mohl být zachráněn. Lůďu si slovil pomocí házečky a očního kontaktu Švejk a Čumák si asi pomohl sám. Každopádně kromě Klackovo modřin a ztráty sebevědomí to dopadlo dobře. Poslední adrenalinová záležitost, je jez. Měl za toho stavu dost velkej válec, ale když jeden zkušený borec hopnul bez prohlížení, jen na výzvu kamarádů, nemohl jsem odolat a hopnul taky. Pohoda, jen stále nechápu rozdíl mezi adrenalinem a strachem, já na hraně cítil, ale spíš strach. Abych nezapomenul kamarádi mě udělali nádhernou fotku, jak pádluju pod jezem proti proudu. Na štěstí byl přítomen taky Jarda a tak mám konečně leteckou fotku. Samozřejmě video by bylo lepší, snáž se zněj vychytaj nedotažené tahy, ale jako podklad pro machrování emailem je fotka dostačující. Auto jsme měli zaparkované až v Brodu u koupáku, navrhl jsem to já, ale nebyl to dobrej nápad. Hrozná dálka, utrpení bolesti a nedokrvených nohou byly zničující. A to je konec, snad ty kluky zase někdy uvidíme a snad v lepší formě, potřásání rukama a dlouhá cesta domů HOWGH.

 

PS. Mě napadlo, vždyť budoucí generace vůbec nebude vědět na čem se to ti kmeti vozili.

Tedy zůčastnění:

  • Fantoci K1 Železný Wigo
  • Klacek K1 Eskimo Quadro
  • Švejk C1 Robsson Finkmeister
  • Tarzan C1 Prion Delirious

Další členi:

  • Kopáč K1 Necky Jive (asi nevim)
  • Ička K1 Dagger Wengeance

 

Kamarády si nepamatuju vůbec, tak nechci mlžit.